تراكتورسازی بیشترین ارزش سهام را در میان تیم های لیگ برتری دارد
نوشته شده توسط : abbuse

'علی اكبر پورجمشیدیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاكید بر اینكه این باشگاه به هیچ عنوان مشكلات مالی ندارد، اضافه كرد: در حال حاضر از نظر آماده سازی و پرداخت حق و حقوق بازیكنان و كادر فنی مشكلی در زمینه تامین منابع مالی نداریم و تیم به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: با اختصاص 30 درصد از سهام باشگاه به موسسه قرض الحسنه جوانان خیر، تا حد زیادی منابع مالی تیم تامین شده و حداقل تا پایان لیگ، مسایل مالی تیم را به نحو شایسته ای حل و فصل خواهیم كرد.

پورجمشیدیان ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته و با مساعدت های مالی كارخانه تراكتورسازی، موسسه مهر اقتصاد ایرانیان و جوانان خیر، حتی بدهی های زمان مدیریت قبلی باشگاه نیز پرداخت شده است.

وی با تاكید بر اینكه تیم فوتبال تراكتورسازی یكی از مدعیان جدی كسب مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه های كشور است، گفت: تمام سعی و كوشش اعضای هیات مدیره، كادر فنی و بازیكنان بر این امر استوار است كه در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر برده و موجبات خوشحالی مردم فهیم آذربایجان و هواداران پرشور شویم.

پورجمشیدیان تاكید كرد: با وجود برخی ناملایمات نسبت به تیم فوتبال تراكتورسازی، فقط هدف ما كسب عنوان نخست لیگ برتر و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیاست.

7236/587

1589





:: برچسب‌ها: بهار , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: